الثلاثاء، مارس 30، 2010

يا قلبي انسى

محمد محمد على جنيدي


يا قلبي انسى ما عاد لينا

غير الرحمن يواسينا

كفايا دموع وقوم بينا

لذكر الله يقوينا

أنا اللي عشت مخلص ليه

راضي بحالي ولم يعنيه

عذاب روحي ما كان يكفيه

وكنت اتمنى بس ارضيه

يا قلبي انسى ما عاد لينا

غير الرحمن يواسينا

أنا مجروح قوي والله

ولم يرحمني في مره

وكان الحلم لعيوني

سلام من روحه في طله

يا قلبي انسى ما عاد لينا

غير الرحمن يواسينا

أنا يا صاحبي من يومي

بداري جراحي ف.هدومي

ولم خنته وكان لومي

يواسيك يوم على همومي

يا قلبي انسى ما عاد لينا

غير الرحمن يواسينا

داريت عنه سبب نوحي

وضمة نفسي لجروحي

ويوم ما كنت اشوف طيفه

بتسبقني أليه روحي

يا قلبي انسى ما عاد لينا

غير الرحمن يواسينا

على اللي خان بكيت قلبي

زرعت الآه هنا ف. جنبي

أسيت منك ومن غلبي

رجعت اشكي الأسى لربي

يا قلبي انسى ما عاد لينا

غير الرحمن يواسينا

كفايا دموع وقوم بينا

لذكر الله يقوينا


ليست هناك تعليقات: